КУПЉЕНИ НОВОГОДИШЊИ УКРАСИ ЗА ИГРАЛИШТЕ, НАМЕШТАЈУ СЕ СУТРА

Генерални директор продукције "МАХ", Никола Петраћковић из буџета продукције издвојио је 600,00 за куповину Новогодишњих украса који ће красити дечије игралиште у насељу "Србе Јовановића" за време Божићних и Новогодишњих празника.



Ово је друго улагање у игралиште, прво је одрађено пре недељу дана када је из буџета продукције издвојено 480,00 РСД за куповину сијалица за рефлекторе. Директор наводи да су ово само прва улагања, а да нас на пролеће очекују веома већа финансијска улагања у реконструкцију фарбе на игралишту, односно потребно је да се све даске на клупама префарбају, да се све справе за играње префарбају, да се поправе клацкалице и тобоган, да се посади нова трава и много тога.....


Реакције комшија и наших суграђана на сам труд координатора свих акција и дечка који се заиста потрудио да се ово игралиште нађе на 1 месту по својој уређености и лепоти у Неготину су разноразне.

"За овако лепо уређено игралиште нисам само ја највреднији. Не треба заборавити и моје дргове који су ми пружали велику подршку у свему овоме".
Kaже Никола Петраћковић

Никола додаје:

"Ја искрено желим да кажем да сам се ја заиста много, али стварно много потрудио да ово игралиште заиста добије сјај које већ годинама исчекује. Сада кад је све ово сређено, улепшано, реновирано, на мени, а пре свега на мојим малим другарима остаје само да га чувамо, не ломимо, не уништавамо, јер тешко да ћемо нешто моћи поново да добијемо.
Искрено и велико ХВАЛА желим да овако јавно упутим људима који су све наше захтеве и молбе схватили озбиљно, који су проблеме ове деце овде у овом насељу схватили озбиљно и помогли нам у реализацији пројекта уређења нашег игралишта. То су Радмила Геров и Слободан Миливојевић. Још једном ОД СРЦА ВЕЛИКО ИМ ХВАЛА!!!".

За наш сајт рекао је Никола Петраћковић, координатор акције "За бољи живот деце у нашем насељу" и генерални директор продукције "МАХ", Никола Петраћковић.



Популарни постови са овог блога

Srpkinja Brenda Zarić iz Negotina prihvatila islam

Mladi fubaleri iz Negotina sve poznatiji siroj javnosti

NIKO NEĆE KOALICIJU SA URUKOVIĆEM