Nikola Petraćković nastupio na Završnoj audiciji za "Zvezde Granda"

Nikola Petraćković nastupio je juče pod rednim brojem 2. na završnoj audiciji za "Zvezde Granda" koja je održana u zgradi TV Pink u Beogradu. Nikola se predstavio sledećim numerama:

Šaban Šaulić - Kralj boema
Saša Matić - Hoću da ostarim s tobom
Parni Valjak - Sve još miriše na nju.

Pitali smo ga kako je to preživeo i evo njegovog odgovora:
"Uhh mislio sam da ću se istopiti kada sam ušao u zgradu televizije, ali su nas posle prozvali pet, po pet i dali nam prostoriju gde se možemo raspevavati dok ne dođe direktor Saša Popović. Nas petorica smo ušli u taj studio, upoznali se, pričali o poslu da li radimo, gde radimo itd..a onda smo krenuli da se raspevavamo. To je bila komedija, tu smo se opustili, združili i trema je bukvalno nestala, zatim je ušao direktor da nas pozdravi, a mi smo svi u glas u tom trenutku pevali, odjednom su se svi ućutali samo sam ja pevao i onda su mi rekli ćuti, ćuti ja se okrenem a direktor mi kaže "Ma tooo bre majstore pevaj" (smeh) i kad vidimo direktora tako vedrog i nasmejanog kako mi da budemo uplašeni i tremaroši. Totalno smo se opustili i tako ušli u studio gde smo pevali pred komisijom. U komisiji su bili naravno Saša Popović, zatim Žika Jakšić, Endži Mavrić, novinarka Vesna Milošević.... Kada sam otpevao Šabanovu pesmu ništa nije rekao samo mi je pustio matricu za pesmu Saše Matića, a zatim me je pitao da li radim negde, gde sam bio na audiciji i da li mogu nešto zabavno da otpevam, rekao sam naravno Parni Valjak, Sve još miriše na nju. Nakon toga rekao mi je samo "Ja sam prezadovoljan", zatim je zamnom izašao Endži Mavrić koji je mojoj baki rekao da sam jako kvalitetan pevač. Rezultate ćemo saznati sledeće nedelje tako da se nadamo najboljem (smeh)" rekao je Nikola Petraćković.

Популарни постови са овог блога

Mladi fubaleri iz Negotina sve poznatiji siroj javnosti

NIKO NEĆE KOALICIJU SA URUKOVIĆEM

Srpkinja Brenda Zarić iz Negotina prihvatila islam