ХУМАНИТАРНА АКЦИЈА "ПОМОЗИМО МИЛОШУ"


Данас је одржана прва у низу акција за помоћ Милошу Јаковљевићу из Прахова.
Био је постављен штанд испред зграде општине где се скупљао новац, а скупљено је близу 4500. динара.
Због слабог одзива суграђана, организатор ове акције Никола Петраћковић, овога пута захвата велики корак.

"Јако сам изненађен одзивом наших суграђана данашњој акцији, ја не знам како људи немају толико разумевања за децу којој је потребна помоћ. Нико од њих није тражио 200,300,500 динара, 50 динара је довољно. Кад ви сваки други дао 50 дин. ми би имали много више новца.
500 људи је прошло данас, а новац је дало само 9 наших суграђана.
Из тог разлога, хуманитарни концерт за Јовану Радовановић који је најављен за највероватније 01. март, ја као организатор овог концерта, донео сам одлуку да новац од продатих карата буде расподељен пола Јовани, пола Милошу
Данас прикупљен новац предао сам Душану, Милошевом брату".
Прича нам Никола...

Новац скупљају и ученици Неготинске Гимназије и Пољопривредне школе, а обавештени смо да ће акцију прикупљања новца покренути и Техничка школа Неготин.

Популарни постови са овог блога

Srpkinja Brenda Zarić iz Negotina prihvatila islam

Mladi fubaleri iz Negotina sve poznatiji siroj javnosti

NIKO NEĆE KOALICIJU SA URUKOVIĆEM