ОБЕЋАЊЕ ЛУДОМ РАДОВЊУ


"Добио сам допис, ништа не брините, улази у дневни ред следеће недеље"!
Ово су биле речи председника Привременог органа општине Неготин господина Љубише Ђорђевића када смо му доставили дописе о радовима у М.З. ПРАХОВО и насељу
"Србе Јовановића" у Неготину.
У временском периоду од 1 до 7 фебруара, одржане су 3 седнице Привременог органа на којима нису ни споменути ови дописи, а ни допис који је предао Радослав Лазаревић о давању "ВИЛЕ" у Бадњеву на коришћење која већ 20. година пропада.

"Ја радим у комуналу, плаћам стан, а желео би да ми дају ту вилу на коришћење јер она скоро 20 година пропада. Кад би се ја уселио у њу, средио би је, не би даље пропадала, јер ипак много је другачије кад неко живи у њој, него кад је празна. А то иде и мени у корист".

Рекао је Радослав Лазаревић, наш суграђанин кога је председник П.О. такође преварио да ће његов допис ући у дневни ред протекле недеље.

"Стварно сам разочаран и немам шта да кажем. Могао је лепо да каже немамо времена сад за то, кад имамо слободног времена, позваћемо вас, а не да нам обећава куле и градове, а да ништа од тога не буде испуњено. Не бих сад да хвалим рад претходне локалне власти, али што се мојих проблема тиче, бивша председница општине Неготин, госпођа Радмила Геров је увек имала времена не само за моје проблеме, већ проблеме свих грађана наше општине. А ово сад, је катастрофално. Ово што сам прочитао на једном сајту говори све. Цитирам:

"Niški lobi DS-a potrudiće se da po hitnom postupku izbaci iz igre i sa liste neke nazovi "političare" iz redova negotinskog DS-a, pre svega zbog rezultata ankete koju je navodno radio Stratedžik marketing, na kojoj su mnogi negotinski političari od mogućih ocena od 1 do 5, dobili 0, ali i zbog bahatog vođenja negotinskog DS-a u proteklom periodu. Među njima su i sadašnji lideri negotinskog DS-a, Ljubiša (Novi stil) Đorđević i Siniša (zmijsko oko) Puljecović".

Рекао је Никола Петраћковић, генерални директор продукције "МАХ".


Популарни постови са овог блога

Srpkinja Brenda Zarić iz Negotina prihvatila islam

Mladi fubaleri iz Negotina sve poznatiji siroj javnosti

NIKO NEĆE KOALICIJU SA URUKOVIĆEM