НАСТАВЉА СЕ САРАДЊА СА ОПШТИНОМ НЕГОТИН

Генерални директор продукције "МАХ", Никола Петраћковић, јуче је разговарао са председником привременог органа општине Неготин господином Љубишом Ђорђевићем око завршетка радова у насељу "Србе Јовановића" и реконструкције спортског терена у месној заједници Прахово.
Никола је напоменуо да је претходна општинска власт доста помогла у пословима реконструкције дечијег игралишта у насељу "Србе Јовановића" и да жели да се та сарадња настави, без обзира ко је на челу општине.
Никола је председнику привременог органа рекао:


"Прошле године кад је Радмила Геров била председник општине, у потпуности је реконструисано дечије игралиште у насељу "Србе Јовановића" на склоништу.
Колико сам ја обавештен, у склопу тих радова, требало је да се асфалтира и спортски терен у истоименом насељу, али ја не знам зашто то није урађено" рекао је Никола који је у разговору са председником још додао:

"Ја сам пре неколико месеци обишао месну заједницу Прахово и деца су ми се жалила на њихов спортски терен. Ја сам обишао тај терен и морам да Вам кажем да је он у катастрофално лошем стању и да му је потребно асфалтирање. Овај спортски терен се налази у саставу ОШ "Павле Илић Вељко"".

Председник привременог органа општине Неготин, господин Љубиша Ђорђевић је на све ово рекао:

"Уопште није проблем да се све то среди, међутим радови не могу сад да крену јер нам то не дозвољавају временски услови. Спољашња температура мора да буде преко 10*С да би асфалт могао да формира свој слој.
Све ће бити урађено и у Прахову и код тебе у насељу само да сачекамо прве топле дане да то може несметано да се одвија. Ти мени достави један допис да ја имам увид у то да не заборавим и све ће бити сређено".

Никола Петраћковић ће у суботу 23.01.2010. год. поново обићи Прахово и након разгледане територије ће констатовати у каквом је стању затекао терен и шта је све конкретно потребно за његову реконструкцију.

Популарни постови са овог блога

Mladi fubaleri iz Negotina sve poznatiji siroj javnosti

NIKO NEĆE KOALICIJU SA URUKOVIĆEM

Srpkinja Brenda Zarić iz Negotina prihvatila islam