AПЕЛ ЗА ПОМОЋ

Зовем се Данијела Савић. Расељено сам лице са Косова, рођена 1979. године.
Док сам живела на Косову злостављана сам од стране Шиптара и психички и физички. Тукли су ме, малтретирали, док ми нису ножем тешко повредили стомак и избили зубе. Због свега што ми се дешавало, тешко сам оболела и скоро свакодневно идем на лекарске прегледе или сам на болничком лечењу у Београду. Како нисам у радном односу и немам никаквих примања, неопходна ми је новчана помоћ за даље лечење .

Новчану помоћ можете уплатити на :

Савић Данијела – Неготин
Жиро рачун број : 160 - 1400100042144 – 67 , Банка Интеса
Тел. + 381 64 991 8 119

Популарни постови са овог блога

Mladi fubaleri iz Negotina sve poznatiji siroj javnosti

NIKO NEĆE KOALICIJU SA URUKOVIĆEM

Srpkinja Brenda Zarić iz Negotina prihvatila islam