Podrzimo nasu KATARINU KOVACEVIC

Katarina Kovačević, studentkinja farmacije, lečiće ljude i pesmom i svojim znanjem ako je suditi po njenom nastupu u „Ja imam talenat“. 
Mlađa verzija srpske Suzan Bojl potpuno je očarala žiri izvodeći pesmu kojom se škotska domaćica proslavila u britanskoj verziji popularnog šou-programa.




Katarina je 21-godišnja studentkinja iz Negotina. Kaže da je zbog obaveza na fakultetu pomalo zapostavila svoju drugu veliku ljubav, pevanje, i dodaje sa se prijavila za „Talenat“ na isti način kao što je odabrala i fakultet koji će studirati, izvlačeći papiriće.
- Htela sam da se prijavim za „Talenat“ godinama unazad, ali sam želela da sazrim kao ličnost za jedan ovakav tip emisije. Kako bih odlučila da li da se prijavim izvlačila sam papiriće, tako sam izabrala i koji ću fakultet da studiram, jer sam se dvoumila između Farmaceutskog i Elektrotehničkog. Izvukla bih papirić po jednom ujutru u podne i uveče i eto, oba puta sam donela dobru odluku - smeje se Katarina. 


Pred izlazak na scenu steglo joj se grlo, a zbog treme kaže da se uopšte ne seća kako je otpevala „I Dreamed A Dream“, numeru iz mjuzikla „Jadnici“ koja je vinula i Suzan Bojl u zvezde.
Iako se ne seća svoje izvedbe, odlično je zapamtila komentar žirija, naročito Ivana Bosiljčića koji joj je rekao da je nova Suzan Bojl, samo mnogo lepša.

- Mnogo mi se dopao Bosiljčićev komentar, najlepši koji sam mogla da dobijem. On je moj omiljeni glumac i ujedno i najlepši i stvarno mu se divim - iskrena je Katarina.

Kako kaže, ne želi unapred da predviđa da li će se naći među 40 polufinalista „Talenta“, ali bi joj bila velika želja da je publika još bolje upozna i čuje šta sve može svojim glasom.
Ne voli da mašta šta bi mogla da uradi sa nagradom od 100.000 evra koja joj je još daleko, ali priznaje da je kao i svaki običan čovek barem jednom razmišljala kako bi potrošila novac da dobije na „lotou“.

- Nije stereotip ovo što ću reći, ali stvarno bih iz poštovanja volela da dam novac Domu za nezbrinutu decu u Negotinu, gde je moja mama bila kao dete.
Volela bih i da snimim neku pesmu i da pomognem roditeljima da reše svoju finansijsku situaciju.

IZVOR : BLIC

Популарни постови са овог блога

Srpkinja Brenda Zarić iz Negotina prihvatila islam

Mladi fubaleri iz Negotina sve poznatiji siroj javnosti

NIKO NEĆE KOALICIJU SA URUKOVIĆEM