Одржана конференција за новинаре ПНТК


У првом делу конференције за новинаре ПНТК, која је одржана данас у 17.00 и којој су присуствовале РТК, РТЗ и Фолк диск, говорила сам о раду Привременог органа и то сте већ имали прилике да прочитате на овом блогу. У другом делу је речено:

Поштовани грађани,

сматрали смо да је време претњи и притисaка одавно заборављено. Г.Уруковић и Г. Ђорђевић нам свакодневно показују да грешимо и да то није тако. Вратили су нас у нека давно заборављена времена.Међутим, то време не нестаје из њих. Они лично или преко посредника врше притисак на чланове и симпатизере ПНТК, или им као дају добронамерне савете. Имамо информације да се путем телефонских позива нуде непостојећи послови, а све у циљу да ти људи или не буду на листи ПНТК или раде кампању за њихову политичку опцију...У кампањама по селима и граду износе неистине о нашем, а понајвише мом раду, у претходном периоду..Не пролази то код грађана Г.Уруковићу и Г. Ђорђевићу.. То колико смо ми урадили у претходних неколико година, то ви не можете чак ни да обиђете за месец дана, а камоли да почистите или одржавате..

Ово је порука од мене лично, не од ПНТК...

(Ја сам рођена у овом граду. Овде живим и намеравам да останем и нисам неко ко уме да патетично ламентира над својом судбином. Мој стил борбе никада неће бити овакав. Свако од нас има родитеље и децу и сматрам да је основни услов бављења било којим послом па и политиком људскост).

То што је неко, нека буде НН лице, против кога сам јуче поднела пријаву и надам се да ће полиција брзо наћи ко је израдио и финансирао израду оваквих плаката, и излепио ово по граду (моја слика иза решетака са натписом време је да будеш ту бандо геровска, јер си украла милион евра), не говори о мени већ о болести оног ко на овакав начин прети.. Шта је ово него позив на линч? Исти сценарио са истим претњама је већ виђен претходних година у Србији.. Шта значи новински чланак на сајту општине Неготин о томе да је мени подигнута оптужница, коју ја још нисам примила. Да ли то општина рекламира новине, Г.Уруковићу и Г. Ђорђевићу? Шта значе те гласине или претње које већ месецима протурате по граду како ћете да ме «апсите», како кажете. Шта је то него притисак на правосуђе.. Господо, ако мислите да ћете да ме уплашите- нећете.. ја се вас не плашим.. Плашите се ви ПНТК и мене јер знате да ћемо тако да вас победимо на овим изборима да ће вам се смејати цела Србија па и руководство странака чији сте представници.. И, напокон ће неко, надам се, у вашем руководству у Београду схватити, да њима није крива Радмила Геров нити ПНТК, већ ви сами за катастрофалан резултат који ћете имати.. Свесна сам, господо, да ми ви претите јер не знате како ћете другачије да ме победите. И то јавно причате. Знањем очиледно не можете. Сигурна сам да су ови плакати само почетак прљаве кампање и да ћу до краја избора ко зна шта још од вас доживети.. Ако мислите да ћу да се повучем због ваших притисака и претњи, грдно се варате..

Очекујем од Вас да ме одмах тужите ако је нешто што сам рекла неистина.. Сигурна сам да ви то нећете да урадите јер знате да ја за све што кажем имам доказе..

Сигурна сам да ће макар једна од три присутне телевизије бити спремна да организује емисију у којој бисмо учествовали г. Ђорђевић, г. Уруковић и ја.. Ето прилике за Вас, господо, да сучелимо мишљења и знања на округлом столу. Понесите са собом све папире из којих износите податке на конференцијама за новинаре, па да се нађемо на истом месту да не би ни представнике медија, а ни грађане замарали конференцијама за новинаре.. Ја се емисија тог типа не плашим, да ли се плашите ви показаћете својим доласком или недоласком.

Рекла је Радмила Геров, члан привременог већа.

Популарни постови са овог блога

Mladi fubaleri iz Negotina sve poznatiji siroj javnosti

NIKO NEĆE KOALICIJU SA URUKOVIĆEM

Srpkinja Brenda Zarić iz Negotina prihvatila islam